Tips - Gratisbio



Rekomenderar er verkligen att bli medlem på GratisMode där du samlar poäng som du sen kan växla in mot trisslotter, biobiljetter eller presentkort. För min del skulle inte ett presentkort sitta fel.

Hur samlar jag poäng?
Du samlar poäng genom att säga vad du tycker om GratisMode, värva dina vänner, testa hemsidor eller svara på frågor, finns även flera bra sätt att samla poäng på! :) Genom att bara värva en vän får du 50 poäng!

Jag har själv inte fått ihop till ett presentkort än, men det är för att jag inte har vart så aktiv, men nu på bara några minuter har jag gjort flera grejer för att få ihop till mera poäng, och det är lätt och inte alls tidskrävande.

Jättebra sida, klicka här för att bli medlem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0